کد خبر: ۱۰۵۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 22 July 2022

تابناک گیلان با بیان اینکه رفع اساسی مشکلات با کار جهادی محقق می شود بر ضرورت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان تاکید کرد بگزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان.

 

اسدالله عباسی در نشست پیگیری مشکلات و بررسی وضعیت تکمیل پروژه های عمرانی رودسر در فرمانداری این شهرستان، بر ضرورت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: رفع اساسی مشکلات مردم با کار جهادی و همچنین برنامه ریزی عملیاتی و میدانی امکان پذیر است.

 

وی افزود: دولت سیزدهم بر رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی از امور آنان به ویژه در مناطق محروم و دوردست اهتمام جدی دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در قالب سفرهای شهرستانی برای مشاهده مشکلات به صورت میدانی به تمامی نقاط استان سفر می کنم، افزود: مسئولان باید برای تسریع در اجرای مصوبات سفرها عزمی جدی داشته باشند و از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ بهانه ای از سوی پیمانکاران پروژه های عمرانی عام المنفعه پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: وقتی دولت به پرداخت اعتبارات لازم به پیمانکاران توجه دارد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه ها اهتمام جدی برای اجرای پروژه ها در بازه زمانی مشخص را داشته باشند تا مردم ماحصل این تلاش های جهادی را ببینند.

 

عباسی با اشاره به شرایط آب و هوایی در گیلان بر ضرورت تعجیل و اولویت بندی اجرای پروژه ها تا قبل فصل سرما و بارش برف و باران تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان متولی دقت داشته باشند و از تجربه گذشتگان که اعتبارات ملی و استانی به دلیل عدم مدیریت جهادی حیف و میل شد، درس عبرت بگیرند و برای مردم صادقانه خدمت کنند.

 

وی با تشریح پروژه های عمرانی و مشکلات مردم رودسر در حوزه های مختلف کشاورزی، آرد و نان، جاده های ارتباطی به ویژه در مناطق دوردست و محروم، برق، گاز، آب شرب و مزارع، به فرماندار این شهرستان تکلیف کرد تا با جدیت و تعامل با مدیران استانی پیگیر امورات مردم باشد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه به عنوان استاندار بومی، مشکلات و رنج برنج کشاورزان و آحاد مردم گیلان را درک می کنم ، اظهار کرد: خادمان مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم برای تعالی ایران اسلامی و گیلان سرافراز تا پای جان ایستاده اند

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار